14 Haziran 2015 Pazar

Kurtarılan Parçalar-1

Anneannemin veya babaannemin evine gittiğim bazı zamanlar etrafta dolaşıp eskilere ait birşeyler ararım.Bu illaki değerli birşeyler bulmak anlamında değil.Belki bir kenara atılmış eski bir telefon,belki çalışıp çalışmadığı belli olmaya bir radyo ya da eski bir şamdan,küllük vs şeyler olabilir.Açıkçası babaannem evindeki eşyaları torunlarıyla paylaşmayı pek sevmese de anneannem o konuda oldukça çok paylaşımcıdır.Kadın belki de ev temizleniyor diye düşünüyodur:) Ama ben bu şekilde neredeyse çöpe atılacak çok fazla eşya kurtardığımı farkettim.Bunların bazılarını zaten diğer sayfalarda sizlerle paylaştım.Paylaşamadıklarımı da bu yazının içinde sizlere göstermek istiyorum.En sevdiğim şeylerden biri de o eski püskü gözüken objeyi evime getirip bir güzel temizledikten sonra ortaya çıkanı görüp onu sergilemek oluyor.Bunlardan birkaçını şimdi paylaşıcağım.Uzatıp sıkıcı hale getirmemek için geri kalanını birsonraki yayınımda paylaşacağım.O yüzden bu ilk yayını daha çok ahşap ve metal süs eşyalarına ağırlık vererek göstereceğim.

Çok ama çok yaşlı bir antika dikiş takımı kutusu.70 seneden fazla bir yaşı var

Bu saat babamın rahmetli halasından bana kaldı.Nacar firması 1929 yılında kurulmuştur.Yüksek ihtimal bu saat de 1950'lerden kalmadır.Arkasında mekanizması tamamen açık ve çok güzel duruyor.

Çok eski olmasa da bir 20 senesi vardır.Gümüş Küllük takımı



Matruşkalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder